fredag 1 maj 2020

Nya Chibi stämplar släpps hos Stampers Delights!


Hej!

Jag är så glad att äntligen kunna berätta att jag de kommande månaderna är gäst designer hos Stampers Delight!!
Känns jätteroligt och spännande. Jag kan berätta att hos Stampers Delights finns det så fina, roliga, coola och vackra sämplar.

Det som händer idag 1 maj är att det släpps NYA Chibi stämplar!!. Det är också dagen då jag visar mitt första kort som designer *ler*.
Jag har skapat ett kort med en sjöjungfru som finns i set med en bläckfisk och ett par texter, stämplarna finns i Stampers Delights shop förstås. Jag vill passa på att tipsa er om att kika in i Stampers Delights inspirationsblogg för mer inspiration där teamet skapat med de olika stämplarna.


Jag har färglagt med Copic Sketch.

Hud: E11, E21, E00, E000, R20
Hår: E21, E13, E15, E
Top/Stjärt: BG10, BG11, BG23, BG13
Sjöväxt: G99, G94, G82, G40
Kristaller: V06, V04, V01, V000
Sten: C3, C1, C0, C00
Sand: E41, E43
Vatten: Distress Oxide - tumbled glass

***********
Jag tycker också ni ska gå in på Stampers Deligths FB-sida där ni bl.a kan se vilka utmaningar som pågår.


**********
Här kommer länkarna till Stampers Delights shop, blogg och FB-sida igen *ler*


Önskar er en fin dag!
//Eivor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar