fredag 14 augusti 2020

DT Stampers Delights - New Anime release

 Hej, 

Hoppas ni alla har det bra i dessa tider. Hos mig är det bra, vi håller oss friska och olika aktiviteter börjar dra igång för pojkarna. Vi får dock se hur allt kommer fortsätta och vilka riktlinjer som vi får uppmaningen att följa.

 Nu till något som jag kan tycka är lite ljusglimtar i vardagen *ler*... NYA STÄMPLAR från Stampers Delights!! 

Idag har jag nöjet att visa den nya Anime stämpeln som släpps nu i augusti!! Tjejen är en riktig snygging och  heter "Special Moments"

Stämpeln kommer med en lite fin textfras som jag garanterat kommer att använda på fler kort och varför inte i en kalender eller liknande. Länk direkt till stämpeln har ni HÄR, välkomna in till shopen.

Visst är hon fin?!!


Jag har stansat ut en liten bård och några hjärtan. Det papper jag målat stämpeln på har jag färgat in med lite Distress Oxides, för att få en lite annan ton bara. 


Motivet är färglagt med Copic Sketch och vilka er ni här nedaför.
Hud: E04, E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E31, E44, E49
Kläder: E57, YR23, Y15, RV34, R83, R81

Lite länkar som jag tycker ni ska klicka på kommer här:
Massa fina stämplar och nyheter...Stampers Delights Shop ... förstås *ler*
Vill ni få en massa inspiration, då är det Stampers Delights Inspirationsblogg som gäller.
Sugen på att delta i en utmaning, då passar månadens Progressiv FB Challenge finfint.

Med det här kortet passar jag även på att vara med i några utmaningar och de är följande:

Önskar er alla en fin helg!!
/Eivor 


4 kommentarer:

  1. You are such a talented colorist!! This card is gorgeous!

    Well done and good luck with the contest!
    - Mel Sanz Jan's Digi DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow! Thank you so much for your words! Means a lot!

      Hugs!

      Radera
  2. Such a sweet image and love the yellow and pink colors. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much!Happy to hear thst you liked my card.

      Hugs

      Radera