lördag 1 augusti 2020

DT Stampers Delights- Progressive FB challenge

Hej, 

Hoppas ni alla har det bra där ute och är sugna på att pyssla...
Idag presenteras nämligen Stampers Delights Progressive FB challenge för Augusti!!  
När Stampers Delights släpper nya stämplar är det alltid lika kul!! De är ju alltid så fina och jag är glad att få skapa med dem. 

Jag har gjort ett kort i blått/grönt/turkost... 


Jag tycker alltid att dessa stämplar vi skapar med till utmaningen är så söta! Självklart är stämpel för denna månad augusti inget undantag *ler*. 


Den heter "Homemade" och är en söt lite kille som pysslar. Hur bra passar den inte till oss som älskar att klippa och klistra?!!


 Jag hoppas att ni kikar in i till Stampers Deligths Fan Group och hakar på vår månadsutmaning. 
Jag tycker det är kul att man i varje månadstävling kan vara med med vilken Stampers Delights stämplen som man har, det behöver ju inte vara månadens, för att sedan få månadens eller kommande månadsstämpel gratis! 


Jag har dekorerat kortet sparsamt, tyckte det passade bra till dessa stämplar. Jag stansade ut en ram och fäst runt motivet och även ett par vimplar stansades. Sedan knöts ett band runt. Stämpeln med hjärtat och texten "homemade" fäste jag på 3D-kuddar. 


Motivet har jag målat med följande copic sketch färger:
Hud:E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E33, E35, E29, E77
Kläder. BG45, BG23, BG000, G17, G05, YG06, E44, E43, E42, 
Sax: C3, C1, C00
Pappersbitar: B02, BG000, BG13, BG11
Etikett: E44, E43, E42, W3, W2, W1, W000 

Kika gärna in till Stampers Delights inspirationsblogg och se vad vi i teamet har skapat denna månad, hoppas vi kan inspirera.

Jag är med det här kortet med i följande utmaningar: 

Önskar en fin dag!
/Eivor 



2 kommentarer:

  1. What a fab card. You certainly have bought the image to life. Your colouring is perfect x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much!! You made my day, so happy to hear!!

      Hugs

      Radera