fredag 11 september 2020

DT Stampers Delights - Ny Anime stämpel

Hej, 

Fredag är här och det är väl hur härligt som helst?! Jag gillar fredagar, både för att jag då vet att jag har några dagar tillsammans med familjen framför mig, men också för att det ofta är en ny ståmpel eller ngt annat kul som händer hos Stampers Delights *ler*.  
Jag tror ni har förstått hur roligt jag tycker det är att få skapa med de här stämplarna och kunna tipsa er om stämplar som bara är såååå fina... 

Den här fredagen är inget undantag, det är en ny Anime stämpel som släpps idag!! Denna gång är det riktigt snygga och lite kaxiga tjejer pratar vi om! Jag gillar dem!!


Stämpeln heter "Double Trouble" och jag tycker verkligen att det ser ut som att dessa två kan ställa till med lite allt möjligt *ler*. 
Kortet har jag dekorerat minimalt, stämpeln fick ta plats helt enkelt. Jag gjorde faktiskt bilden lite större (11 cm x 12 cm) än jag först planerat, då jag märkte att alla detaljer inte riktigt kom till sin rätt om bilden var för liten. Det blir ju även liiiite lättare att färglägga, och för en som jag som övar och övar så blev det bra. 

Hur de andra tjejerna i teamet har färglagt och skapat kort med stämpeln ser ni i Stampers Delights Inspirations Blog, kika in där så får ni massa inspiration.


Copic färgerna jag målat med är: 
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Ljust hår: Y21, Y23, E35
Mörkt hår: E53, E55, E29
Kläder: G28, G07, YG67, G21, 100, C9, C7, C5, C3, V06, V04, V01, V000
Pumpa: E15, YR16, YR14, YR12, Y17, Y21

Har ni inte hoppat på Stampers Delights Progressive FB Challenge för september så tycker jag ni ska göra det, det är en så söt liten stämpel som erbjuds den här månaden. 

Jag är med i några utmaningar med mitt kort och nedan ser ni vilka det är...

Önskar er en fin dag!
//Eivor 

4 kommentarer:

  1. Beautiful card, I love yours image. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! Yes, you will see me again

      Hugs!!

      Radera
  2. Gorgeous! Love the image and beautiful coloured
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Hester DT



    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! I am so Happy that you like it.

      Hugs

      Radera