fredag 9 oktober 2020

DT Stampers Delights - Ny Anime stämpeln är här

Hej,

Idag har jag nöjet att presentera en superfin stämpel från Stampers Delights!! Nya Anime stämpeln "Pumpkin Picking" Jag bara älskar den!!  


Jag tror att jag aldrig målat så mång pumpor som de här sista veckorna, och jag tycker jag hittat en fin färg tillslut. Det är ju lite det som jag tränar på, både tekniken med copics men också att hitta färger som går ihop. Det är kul när det funkar och blir en bra kombo. 
Till motivet och kortet hittade jag inte något bra papper som matchade, så jag tog några Distress Oxides och gnuggade mitt egna bakgrundspapper. Jag blev nöjd då jag fick till en bra färg som passade till det färglagda motivet. 
Formen på bakgrundspappret och ett vitt papper stansade jag ut i fin form av en dies som jag inte vet vad den heter eller kommer från *ler*. Sedan fäste lite små tags under motivet, några emel dots här och där och de tillsammans blev fina detaljer. Vimpeln med texten Happy Halloween, är också från en bit av bakgrundspappret.


Här ovan ser ni den fina stämpeln! Tipsar också att kika in i shopen för att se fler nyheter som presenteras under oktober!!


Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: YR23, YR14, E97, E37
Kläder: B99, B97, B95, B93, BV04, B02, BV00, BV000, E44, E43, E42
Pumpor: YR07, YR04, Y35, E49, E18, E35
Gräs: YG97, YG95, YG93
Himmel: BG000, BG0000

Tillsammans med de andra i teamet vill jag inspirera och visa vad vi skapar med den här fina stämpeln, så välkomna in och kika på våra alster i Stampers Delights Inspirationsblog.

Sedan har vi ju vår månadsutmaning Stampers Delights Progressive Challenge, som är i full gång i vår Facebook grupp, Stampers Delights Fan Group. Besök vår grupp och haka på, det är en söt liten tjej på en kvast som vi skapar med den här månaden.
 

Med det här kortet är jag med i några utmaningar också, det är följande...

Önskar er en fin helg!
//Eivor 





16 kommentarer:

  1. Great Halloween card, thanks for sharing at Stinkin' Inkers!
    Melanie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so so much! Happy to hear that you liked my card 🙏

      Radera
  2. Such a pretty image for Halloween.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
  3. A lovely image used to create a very pretty card.

    Thank you for joining us.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
  4. A very pretty Halloween card. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! Happy to hear that you liked it! 🙏

      Radera
  5. A very pretty card with a beautiful frame around the image. Thank you for joining us at CD Sunday Plus Wynn DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your comment and happy to hear that you liked the shape and the card.
      Hugs

      Radera
  6. Very pretty image for Halloween, lovely colouring
    Thank you for joining us
    Margaret
    CD Sunday plus DT

    SvaraRadera
  7. Beautiful card. Love the image and your coloring is gorgeous. Thanks for joining the Stinkin' Inkers challenge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow! THANK you so much for your comment, so happy you make me!!
      Hugs

      Radera