lördag 7 november 2020

DT Stampers Delights - Mystery Box Winter Holidays

 Hej, 
Stampers Deligths har kört igång en ny Mystery Box!! Kan avslöja att den här gången är det 12 olika vinter- och julmotiv som man får. Självklart en blandning av både Chibi, Anime och Kawaii motiv. Jag har skapat årets andra julkort med ett av motiven, Secret Santa och här nedanför ser ni hur det blev. 


Till kortet använde jag juliga papper från Pion Design och kollektionen "Let´s be Jolly". Jag klippte ut stämpelmotivet, stansade ut ganska många kvistar/grenar, vad den diesen heter har jag tyvärr tappat bort. Så fäste jag med både bakgrundspappret och stämpelmotivet på 3D-kuddar och sist men inte minst fäste jag den tillhörande texten längst fram.
Jag tycket det var så roligt att göra det här kortet, så det finns risk för att det blir några fler julkort i år. 

Här har ni stämpeln och texten som följer med, älskar det fina typsnittet!!


Färgerna jag har använt är:
Hud: E11, E21, E00 E000, E0000, R20
Hår: YR14, yR16, E04, E18
Kläder: G28, G17, G07, YG97, YG95, YG93, YG91
Säck: E44, E43, E42, W5, W3, W2, W1, W00
Paket: R89, E29, E24, YG67, YG23, YG06, YG01, B02, B01, B00, Y38, Y35, Y32, Y11

För att kila på de andra motiven som varit är det bara att klicka in i SHOPEN, där det visas en ny stämpel varje dag fram till den 12e november. 

Har skickat in mitt kort till följande utmaningar:

Önskar er en fin helg! 
//Eivor 









4 kommentarer:

  1. What a lovely Christmas card, thanks for joining us at THAIC.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! Glad to hear that you liked it.

      Hugs

      Radera
  2. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen met de Classic Design Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    SvaraRadera