fredag 5 mars 2021

DT Stampers Delights - Nytt stämpelset med Anime stämpel

Hej, 

Vi har klivit in i en ny månad och Stampers Delights kan presentera ytterligare ett nytt stämpelset med clearstamps. Motivet är "Anime Make Mine A". 

 Det blev ett kort där jag fäste stämpelmotivet på en tag men en söt text "with love" som jag tyckte passade bra till helheten av kortet. Det är väl lite extra trevligt om en smoothie görs med kärlek *ler*. Jag stansade ut ett papper i härligt turkos färg med en dies med fina kanter och sedan fick några pappers remsor och lite emamel dots pryda kortet. Stämpeln är 7 cm hög, texterna/orden jag använt på mitt kort är mellan 2 cm och 3 cm. 

Stämpeln är ju så fin, tycker det är lite busig faktiskt. I stämpelsetet så kommer det med många olika ord/texter och det gör att stämpeln blir så användbar. Clear stampsetet kan ni hitta i shopen, bara att klicka HÄR så kommer ni rätt direkt. 

Stämpeln finns även att köpa som digi och klickar ni HÄR kommer ni till shopen direkt.

Jag har målat med copic sketch och färgerna...
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E50, E42, E43, E55
Kläder: BG57, BG13, BG32, BG11, BG10
Mugg: RV95, RV93, RV91

Välkommen in till Stampers Delights Inspirations blog och kika på de andra tjejerna i teamet har skapat. 

Jag vill ju också slår ett slag för vår Progressiv FB Challenge som är i full gång, hoppa in i vår grupp och var med.

Utmaning jag är med i med mitt kort är:

Hej från mig,
//Eivor 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar