fredag 7 maj 2021

DT Stampers Delights - Kawaii clearstamp set

Hej, 

Stampers Delights släpper ett stämpelset med stämplar från Kawaii serien!! De är små och söta, heter "Kawaii You are Mermazing" och jag gillar dem verkligen! 

Kortbasen har jag färgat in med Distress Inks och vågorna gjorde jag med min älskade stencil från My Favorite Things. Stämplarna (pojken och flickan) är i storleken 3 cm x 3 cm. Jag fäste hela framsidan, pappret med vågor och hål, och motiven på 3D kuddar. Det blir så himla fint när det kommer upp lite tycker jag.

Många olika stämplar och många fina citat. Setet är i storleken 4 x 6 ". För att komma direkt till shopen och stämplarna är det bara att klicka HÄR .

Jag har målat motiven med följande copic sketch:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E49, E47, E43
Rosa: R85, R83, RV32
Grönt: YG25, YG03, YG01
Manet: rosa och grönt (ovan)
Stjärnor: Y17, Y15, Y13

Hoppas ni gillar dessa små söta precis lika mycket som jag gör *ler* 
I Stampers Delights blog finns fler finfina alster som teamet skapat, välkommen!!

Vet inte om ni sett att vi söker nya medlemmar till vårt team? Jag vill i alla fall hojta till om det och känner ni er lite sugna, kom igen och skicka in en ansökan!


Vi är ju i början av månaden och det betyder tt vi kommit igång med vår Progressive FB Challenge för maj. Hoppas att ni hakar på! Klicka in på Stampers Delights Fan Group för att få ta del av sötstämpeln!


Mitt lilla kort har jag skickat in till några utmaningar, nämligen...

Önskar er alla en fin dag! 
//Eivor 

3 kommentarer:

  1. Oh my, what an adorable card! Love the underwater scene so much!

    Thank you so very much for playing along in our 400th challenge over at Creative Knockouts! Good Luck and I hope to see you again next challenge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow! Thank you so much for your comment.

      Hugs

      Radera
  2. Thank you for your lovely comment!

    Hugs

    SvaraRadera