måndag 20 april 2020

GDT hos Paper Nest Dolls - "Think happy"

Hej, 

Jag fortsätter att gästa Paper Nest Dolls och visar idag ett kort i rosa. Kortet har jag gjort lite mindre, bara för att jag ville ha en annan form och lite variation på kortet, det är ung. 11,0 cm x 11,0 cm. 
Den stämpel jag använt kommer från setet "Fairys" och denna heter Ellie. Dessa stämplar är så roliga att färglägga och för mig som vill öva tekniker är dessa sötisar perfekta. 


Jag har fäst små blingpärlor som jag limmat runt kanten av det vita cardstock som jag stansat ut i. Motivet Ellie är fäst med 3D-kuddar. Jag tycker om att få höjd på korten. 


Motiver är färglagt med copic sketch. 
Färgerna jag har använt är
Hud: E11, E21, E00, E000, R20
Hår: E21, E13, E15; E47
Klänning: RV000, RV10, RV04

Önskar er alla en fin dag! 
//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar