fredag 17 april 2020

GDT hos Paper Nest Dolls - "Glad Påsk"

Hej,

Påsken har ju passerat precis, men tänkte att jag ändå vill visa det enda påskkortet jag skapade i år. 
Det är med digi stämpeln "Emma with peeps" från Paper Nest Dolls. Jag har verkligen börjat gilla digi stämplar. De tar ingen plats och man kan experimentera med storleken lite som man känner, vilket jag tycker är kul! 

Detta kort blev färglatt, men tyckte det passade fint till påsken. Jag har färglagt med copic sketch och målade tillsammans med Marina @creative_candy4u när hon hade en live sändning på facebook. Det blev att använda både nya färger och ny teknik, det var lite spännande men riktigt roligt. 

Motivet finns förstås Emma with peeps i shoppen hos Paper Nest Dolls.



Färgerna jag har använt är dessa: 
Hud: E000, E00, E04, E11
Hår: E21, E13, E15, E47
Byxor: BG10, BG11, BG13
Tröja: E40, E42, E43, RV55, BG13, Y15
Djur: Y00, Y06, Y15, Y17, RV000, RV52, RV55

Önskar er alla en fin dag!
// Eivor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar