tisdag 5 maj 2020

DT hos Paper Nest Dolls - "Friendship"

Hej, 

Idag vill jag börja mitt inlägg med en jätteroligt nyhet...
Jag är nu en "ordinarie" designer för Paper Nest Dolls !!
 Jag är så glad att Christine önskar ha mig i sitt team.

Idag visar jag ytterligare ett kort med de små underbara feerna som finns i "Fairys-set" hos Paper Nest Dolls. Jag tror inte jag kan få nog av dessa stämplar!! 
Den här gången har jag skapat ett "shaker-card" . Det är ju lite roligt med dessa kort, det händer som något och det blir en kul detalj.

Visar lite hur det ser ut när jag skaka/vickar lite på kortet *ler*


Som ni kanske ser har jag bytt färg på mitt alster idag, från rosa till blått och lila *ler*
Plötsligt så händer det...nä, skojar lite...Ville mer bara utmana mig själv att måla med lite olika färger, testa nya kombinationer och så. Måste testa nytt och annat för att utvecklas tänker jag.

De copic sketch färger jag har använt är:
Hud: E11, E21, E00, E000, R20
Klänningar: BV04, BV02, BV00, BV000, B24, B23, B21
Hår: E50, E53, E55, E57, E29, E19, E13, E21
Vingar: BG000, BG0000
Piga: G40, G24

Önskar er en fin dag! 
/Eivor

2 kommentarer:

  1. Superfint med blå färger också!��
    /Anneli

    SvaraRadera