lördag 9 maj 2020

DT Paper Nest Dolls - "You are amazing"

Hej, 

Idag visar jag ett kort jag skapat med en av de nya stämplarna som Paper Nest Dolls har släppt nu i maj. Stämpeln heter "Bedtime Emma". Jag tycker den är super söt och vet att jag kommer kunna använda den på många olika kort, på lite olika sätt. 

Motivet är färlagt med copic sketch. Jag har stansat ut lite söta blommor och fäste de på ena kanten, sen kunde jag inte låta bli att använda några blommor på kortet...

Jag gillar ju 3D-kuddar och använde några här för att lyfta upp ett papper, jag tycker om att det blir lite höjd på kortet. 

Missa inte att kika in på Paper Nest Dolls blogg för att se fler av de nya stämplarna och vad de andra i teamet har skapat med dem!

Copics färgerna är: 
Hud: E11, E20, E00, E000, R20
Hår: E50, E53, E55, E57
Morgonrock: B01, B00, B000, B02
Tofflor/Nalle: E50, E53, E55, E57 

Önskar er alla en fin dag! 
//Eivor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar