måndag 1 juni 2020

GDT Stampers Delights - Juni Progressive Challenge

 Hej, 

Juni är här och ny månad betyder att det nu finns en ny Progressive Challenge som startat i Facebookgruppen Stampes Delights Fan Group.

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2624746560959407&type=3
Det är supersöta stämplar och det handlar om scouter och äventyr. Det set som vi skapar med heter "Kawaii Scouts".

Visst är de söta!! Stämplarna finns även att köpa till ett bra pris i shopen.


Här är mitt kort med de söta stämplarna.
Jag måste ju också berätta att till det här setet "Kawaii Scouts" finns det nämligen ytterligare lite olika stämplar som man kan kombinera ihop alla tillsammans. De stämplarna heter "Camping Props" och "Scouts Props" och det är bla ett tält, en eld, pinnar med maschellows. Här finns länken direkt till shopen så kan ni kika vad det är för motiv i de tre olika seten. 


Mitt kort har jag färglagt med copic sketch och till bakgrunden har jag använt distress oxides. Motiven har jag klippt ut och sedan fäst på kortet med 3D-kuddar (gissar att ni nu vet att jag gillar dem) 

Hoppas att ni hakar på och är med i juni-utmaningen!

Copic färgerna jag har använt är:
Hud: E11, E21, E00, E000, R20
Hår: E55, E53, E50, E59, E57, E29, E35, E31
Kläder: BG57, BG53, BG73 Y06, Y02, C3, C1, C0, E49, E47, E43, E42, E41
Kakor/låda: E18, E15, E13, E50, G99, G94, G82
Bakgrund: Distress Oxide - Peeled paint, Tumbled glass


Önskar er alla en fin dag!
/Eivor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar