torsdag 16 juli 2020

DT Paper Nest Dolls - Bokmärke


Hej,

Sommaren är här och nog är det väl härligt?! Jag är inte säkert, men tänker att det är lite mer läsning som man hinner med när man har semester, eller? Jag vill i alla fall visa ett litet bokmärke som jag gjort med en stämpel från Paper Nest Dolls.
Den stämpel jag har använt heter Storytime Ellie och henne hittar ni i shopen HÄR.
Tycker hon passar perfekt till ett bokmärke.


Bakgrunden har jag skapat med Distress Oxide. Efter att jag färgat in pappret med tre olika färger skvättade jag lite vatten över för att få till några "prickar", tycker det blev en rolig detalj. 
De vågiga kanterna har jag stansat ut med dies från My Favorite Things och de utstansade fjärilarna kommer från Joy!Crafts.


Copic färgerna jag har använt är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E18, E04, YR16, YR14
Kläder: RV02, RV10, RV000, RV95, RV93, RV91
Böcker:W5, W3, W2, W1, E37, E35, E33, E31, E44, E43, E42, E40
Kat: C7, C5, C3, C1, C0

Fler fina digi stämplar hittar ni förstås i Paper Nest Dolls Digis shop, kika gärna in! 

Med den här bokmärket är jag med i följande tävlingar:

Önskar er en fin kväll! 
//Eivor 


8 kommentarer:

  1. That's a very pretty bookmark and great colouring of your chosen digi image. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! Happy to hear that you like it.

      Hugs

      Radera
  2. A super bookmark. Beautifully coloured.
    Thank you for joining in with us.
    Carol xx
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, so happy you make me with your comment!

      Hugs

      Radera
  3. Lovely bookmark, such a sweet image
    Thank you for joining us
    Margaret
    CD Sunday plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Happy you make me! Thanks for your comment!

      Hugs

      Radera
  4. Ellie is beautifully coloured in. Thanks for joining in with the challenge.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera