fredag 10 juli 2020

SD Stampers Delights - Nya Anime stämplar

Hej, 

Så är det dags att visa den nya Anime stämpeln som släppts
nu i juli hos Stampers Delights.
Stämpeln är en söt tjej som heter Alice. Självklart gillar jag den här stämpel!!

Jag har skrivit ut stämpeln i storleken 9 cm och målat den med copic sketch. Den var riktigt rolig att färglägga! Jag fortsätter att öva färgläggning och det här är en stämpel som jag kan träna många saker på, så kanske kommer ett kort snart igen med denna stämpel.*ler*


Här ovan är stämpeln Alice och det textcitat som följer med. Såååå söt!! Stämpeln hittar ni självklart i shopen, klicka HÄR så kommer ni direkt till underbara Alice!

Jag hoppas också att ni tar er tid att kika in till Stampers Delights Inspiration Blog, där finns de alster som de andra tjejerna i teamet skapat. Välkomna! 

Copic Sketch färgerna är:
Hud: E11. E21. E00, E000, E0000, R20
Hår: E71, E53, E53, E50
Kläder: RV95, RV34, RV32, E43, E42, E40

Sedan vill jag påminna om det fina erbjudande som Jancie bjuder på för att fira deras nya hundvalp.
Erbjudandet med kod ser ni här nedan. Tror ni nog kan hitta något ni "villhöver" i Stampers Delights shop *ler*

Med detta kort är jag med i några utmaningar och det är de här:
Crafty Creations Challenge #411
Jan's Digi Stamp July challenge - Anything goes 
Önskar er en fin dag!
/Eivor



2 kommentarer:

  1. Such a cute image! Thanks so much for joining us this month at JDS Challenges. Julie, DT member

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Happy that you liked it.

      Hugs

      Radera