onsdag 2 december 2020

DT Stampers Delights - Progressive FB challenge

Hej, 

Ny månad och inte vilken månad som helst...jag menar ju att december är här!! Julmånaden med allt vad det innebär med att jul pynta, mysa med glögg och pepparkakor, må gott i hemmet och ta det lugnt och för mig lite mer pysseltid kanske *ler*
Jag pysslar ju liiite hela tiden och idag kan jag visa vad jag skapat med den stämpel som presenteras i Stampers Deights Progressive FB Challenge för november...söta Chibi Fairy Thief !

Jag har gjort ett julkort som också kommer att passa att hänga i t.ex julgranen, tänkte att det kunde vara kul att kunna kombinera mitt alster lite.

Jag har klippt ut motivet, fäst det på 3D kuddar på bakgrundspappret som kommer från en av all de fina julkollektionerna som Pion Design släppt.De båda cirklarna (den släta och den bubbliga) är stansade med dies från Spellbinders. Snöret på baksidan fäste jag mellan ett annat papper, baksidan, som jag tänkte skriva en hälsning på..fotade inte, för den är bara grön... *ler*

De copics jag målat med är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: Y21, Y23, E35
Kläder: YG67, G94, YG63, G24, G21, G40, G20
Vingar: BG13, BG32, BG11, BG10
Godisstång: R29, R27, R24, R22

Hoppas ni hakar på månadens Progressive FB challenge, det är så kul och inspirerande att se alla alster.


Hoppas att ni inte missat att hos Kit & Clowder Colouring group på FB finns en gratis stämpel "Happy Elf" från Stampers Delights att hämta!! Bara skynda över och hämta den och börja måla!!

Är ni sugen på massa inspiration, så välkommen till Stampers Delights inspirationsblogg.

Passar på att haka på några utmaningar med mitt kort...

Önskar er en fin dag!
//Eivor 

14 kommentarer:

  1. That's a lovely idea to turn a card into a tree ornament! Thanks for joining in with the challenge.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! Happy to hear you like it!

      Hugs

      Radera
  2. Lovely project. Thank you for sharing with us at CD Sunday Plus Wynn DT

    SvaraRadera
  3. How cute - She would be adorable for a tree or a tag on a gift. Thanks so very much for joining us this time for the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for you lovely words! I am so happy to hear that you like it.

      Hugs

      Radera
  4. A pretty design. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
  5. A pretty card and a great idea.

    Thanks for sharing it with us.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Happy to hear that you like my project.

      Hugs

      Radera
  6. This is so sweet! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge!

    love Mags B x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww, I am so glad to hear you like it!
      Thank you so much!
      Hugs

      Radera
  7. Lovely card, and great idea to turn into a decoration
    Thank you for joining us
    Margaret
    CD sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! Happy to hear you like it!

      Hugs

      Radera