fredag 5 februari 2021

DT Stampers Delights - Release of a new products

Hej, 
Så glad att idag få berätta att Stampers Delights släpper en ny produkt, nämligen CLEAR STAMPS!! 
Den första Anime stämpeln som släpps känner ni igen från mitt senaste kort, jag pratar om "Anime Painter Pearl". En super fin och söt stämpel som verkligen passar mig som älskar att måla *ler*

Här nedan ser ni mitt kort och visste är det lite kul att kunna visa variationen man kan göra med samma stämpel. 

Kortet har jag gjort med några färgglada och mönstrade papper, det blev lager-på-lager som jag gillar. Jag stansade ut ett par typ "färg-spläch" med en dies och fäste citatet "Create the life you want to live" på en av dessa. Citatet är ett av många som följer med stämplen.

Stämpeln har en höjd på 9,0 cm och kommer med fina texter/citat som självklart passar till vår tjej. Klicka HÄR för att komma till shopen och de nya clear stamps som släpps nu i februari!! 

Jag har färglagt med copic sketch och färgerna:
Hud: E11,E21, E00, E000, E000
Hår: E53, E35, E57
Kläder: E89, E29, E27, E24, E22, E47, E43, E42, E40, R24, R22, R20
Penslar och burk: E43, E42, E40, R29, R27, R24, R22, 
C7, C5, C3, C1, C0, C00, YG97, YG95, YG93, Y35, Y32, 
E47, E44, E43, B01, B00, B000

Mer roligt som hänt hos Stampers Delights är ju att websidan/shopen har bytt lite stil, färg och upplägg. Allt detta firas med ett trevligt erbjudande ... 35 % rabatt !!! 

Jag hoppas att ni hittar något trevligt i shopen!

Fler alster och inspiration finns i Stampers Delights Inspiations blogg, välkomna in och kika. 
Sedan vill jag ju inte att ni missar vår Facebook grupp förstås, Stampers Delights Fan Group där hittar ni bl.a inspiration av alla våra medlemmar och även information om vår månadsutmaning Progressive FB Challange.

Jag passar på att vara med i ett par utmaningar med mitt kort, det där dessa nedan...

Önskar er en härligt dag och hoppas att ni alla fått en fin och bra start på Februari.
//Eivor 




4 kommentarer:

  1. Your card is lovely but sadly doesn't qualify for the challenge as you haven't used anything digital or a download.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, och sorry for this!! I thought that the image also is avalibale im digi...so I just didn't think about this!
      I will join later with an other card 🙂

      Radera
  2. Beautiful colouring. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera