fredag 8 januari 2021

DT Stampers Delights - Anime Sale Event

Hej, 

Ni har väl inte missat den trevliga rean hos Stampers Delights under januari?! 
Det finns så mycket fina stämplar i shopen kan jag lova, och den jag visar idag passar in både på mig, då jag älskar att färglägga, men också på många av mina vänner som också är pysslare och som gillar att färglägga.

Jag har skapat ett kort med stämpel som heter Anime Painter Pearl, och jag tycker den verklingen är superfin. 
Jag har skapat ett typ CAS-kort. Färgat in bakgrundspappret med Distress Ink, stämplat en passande text från Lawn Fawn direkt på och fäst motivet på 3D-kuddar. Jag gjorde även en vågig kant i över- och underkanten av kortet, med en av mina favorit dies, också från Lawn Fawn. 

Jag har färglagt med färgerna nedan: 
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E50, E42, E55
Kläder: G21, YG61, G20, G28, B93, B91, BG70, B24, B23, B21
Pensel: R59, R27, R24, C3, E42

Här ser ni rabatten och rabattkoden *ler*

Välkommen till Stampers Delights Inspiations blogg för att se vad de andra i teamet skapat med för stämplar, jag lovar man blir inspierad. Sen vill jag ju också påminna er om vår Progressive FB challenge som är i full gång, hoppas ni hakar på. 

Med mitt kort är jag med i några utmaningar...

Önskar er en fin dag!
//Eivor



10 kommentarer:

  1. Your colouring/shading is exceptional! I really love her hair.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!! Thank you so much for your lovely words!!

      Radera
  2. Great colouring. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
  3. Beautiful colouring and lovely image
    Thank you for joining us
    Margaret
    CD Sunday plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! So happy you like my card! Hugs

      Radera
  4. Wonderful colouring of a beautiful image. Thank you for joining us at CD Sunday Plus Wynn DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. So glad you make me! Lovely to hear you like it.
      Hugs

      Radera
  5. Wow, what fabulous colouring. I love your wonderful background too.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww, Thank you so much!! Means so much to hear!
      Hugs

      Radera