lördag 10 april 2021

DT Paper Nest Dolls - Guardian Angel

Hej, 

Vissa personer är bara de där speciella, som alltid finns där och tycker om mig som jag är. Det kortet jag visar idag är ett kort som passar perfekt vid den tanken. Jag har skapat ett ljust kort med en ny stämpel från Paper Nest Dolls och den heter "Anger Ellie on Cloud" och är ju bara så underbart söt!!

Bakgrunden är skapad med en av mina absoluta stenciler från My Favorite Things "Cloud Stencil" och Distress Oxide. Jag använde ett mönsterpapper med stjärnor som jag tänkte skulle ge lite känsla av himmel och jag stansade även ut stjärnor i samma papper. Ett litet beige papper tyckte jag kunde passa bra, så det fäste jag under och sen fick titeln bli med bokstäver i vitt och beige. Motivet och stjärnorna fäste jag på 3D-kuddar, som jag bara äääääälskar!


De copic färgerna jag har målat med är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E50, E42, E43, E55
Klänning: R32, R02, R30
Gloria: Y35, Y02, Y21
Moln: B12, B00, B000, BG0000
Vingar: E41, E40

Under de två senaste veckorna har Klubben Pysslarna en CC och det är roligt och så uppskattat!! Det här är mitt bidrag till utmaningen "Moodboard". Vi ska skapa ett valfritt alster med inspiration från moodboarden.

 Jag älskade färgerna!! 

Då stämplen kommer från Paper Nest Dolls vill jag ju självklart att ni ska kika in i Paper Nest Dolls Inspirations blogg, där design teamet visar sina vackra alster med alla olika stämplar. 
Jag hoppas att ni ockås besöker Paper Nest Dolls Inspirations Facebook grupp för att se alla fina alster som alla medlemmar från världens alla hörn visar. Det är såååå roligt och såååå fina alster hela tiden! 

Önskar er en fin kväll! 
//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar