lördag 3 april 2021

DT Stampers Delights - Nytt Chibi clearstamp set

 Hej, 

Vem gillar inte Chibi stämplarna från Stampers Delights?!! Att det nu kommer ytterligare nytt set med  clearstamps är ju bara såååå roligt. Låt mig presentera "Chibi Unicorn Blythe"

Kortet fick lite bubbliga detaljer av det jag stansade ut från dies från Lawn Fawn, en kvadrat och så ett par sido/kanter. Blommor fick det också blir på det här kortet, det är ju alltid trevlig. Lite ljusa färger, ett vackert citat och motivet utklippt och fäst på 3D kuddar fick bli kortet. 

Här ovan ser ni setet med de olika clears stämplarna och storleken på setet är 4x4". 

Den digitala stämpeln har lite annat motivet är lite annorlunda som ni ser och det kommer även stjärnor med.

Copic sketch jag färglagt med är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E49, E47, E44, E43
Kläder, stjärnor och klubba: RV02, RV52, RV00, RV000, 
RV34, RV83, RV81, YG25, YG03, YG01

För fler fina alster från de andra i teamet så kika in i Stampers Delights Inspirations Blog!

Påminner att vara med i vår Progressiv FB Challenge. Vi skapar med en finfin stämpel och du har chans att finna ett par stämplar du själv väljer.

Jag har hakat på ett par utmaningar med mitt kort:

Önskar er en fin dag!
//Eivor 


2 kommentarer:

  1. So darling. Great coloring and glad you shared over at Catch the bug.

    SvaraRadera
  2. Cute card

    Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges this week.

    Happy Crafting
    DT Sam
    Craftychickcards.blogspot.com

    SvaraRadera