fredag 2 april 2021

DT Stampers Delights - Nya Anime Clearstamps set släpps

 Hej,

Det är dags att visa det nya Anime clear stämpelsetet från Stampers Delights
De släpps idag och innehåller både tjejen Anime Unicorn Blythe och några fina citat. Jag älskar att det finns lite ord eller citat att använda till stämpeln om jag vill.

Jag har för första gången skapat en bakgrund med Nuvo Shimmer Powder. Det var super roligt och faktiskt även enkel att använda! Det gick att ha bra kontroll över glittret, som jag annars tycker har en tendens att bara flyga och fara överallt. Det gör att jag drar mig fram att använda glitter/pulver. Men nu tror jag att jag hittat något som passar mig och det är ju superkul eftersom resultatet blir såååå snyggt!  
Jag har duttat ut pulvret från flaskan lite där jag ville ha det sedan sprayat med vatten på det, pulvret löser sig och färgen flyter ut över pappret och det blir superläckert. Jag blåste det torrt och skar så till en bit som passade till kortet. Stämpel motivet fäste jag sedan på 3D kuddar och dekorerade sparsamt med en utstansad cirkel och ett av citaten i stämpel setet. 

Så här ser setet med clear stämplarna ut och det är i storleken 4x4"

Digistämpeln skiljer sig lite, med bla ett annat typsnitt på citaten och att den kommer med stjärnor.

Jag har färglagt med Copic sketch färgerna: 
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: W7, W5, W3, W2
Kläder:BG57, BG13, BG32, BG11, B02, B01, B00, B000
Stjärna och klubba: Y08, R39, R35, R32

Tipsar er om att kika in i Stampers Delights Inspiration Blog där ni kan se hur fina alster de andra i teamet har skapat med den här fina Anime stämpel. 

Hoppas att ni också klickar in och ser vad som händer i Stampers Delights Fan Group, det läggs det bla upp jättefina alster hela tiden.

Jag hoppas att ni sett att April månads Progressive FB Challenge är igång och det är kul om ni hakar på och är med. Det är en fin stämpel som ni kan få.

Jag har skickat in mitt kort till utmaningarna nedan: 

Önskar er en fin dag!
//Eivor 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar