fredag 21 januari 2022

DT Stampers Delights - Grattis

 Hej,

Det finns fortfarande tid att shoppa i Stampers Delights shop och få ta del av den MEGA SALE som fortsätter hela januari!!  

Idag visar jag ett kort med stämpeln Anime Graffiti Bill. Då jag själv har två pojkar så kommer den att passa perfekt till många kort till dem och kanske kompisarna kommande år. 
Stampers Delights har många fina och coola stämplar med killar och pojkar, för och till killar.

Bakgrunden på kortet har jag gjort med "Music", en av stämplarna som följer med i stämpelsetet. Då den är en digi stämpel är det enkelt att ändra och leka med storleken, och det är precis det jag gjorde. Sedan har jag färglagt bakgrunden med Distress Oxide. Stämpelmotivet har jag klippt ut och sedan fäst med distanskuddar.

Här ser ni stämpeln Bill och de två extra stämplarna som följer med.

Jag har färglagt med följande copics:
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E49, E33, 50
Kläder: C7, C5, C3, B97, B95, B93, B91
Sprayflaskor: C3, C1, YR07, YR16, Y17, R37, R27, R24

Hoppas ni kikar in i shopen och hittar några stämplar ni gillar!!


Jag är med i ett par utmaningar med mitt kort:

Önskar er en fin fredag!
//Eivor 

11 kommentarer:

  1. A fabulous card using a great image.

    Thanks for sharing it with us.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
  2. He looks like a young man with attitude. Beautifully coloured. Thank you for joining us.
    Carol xx
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! Happy you like the stamp.

      Hugs,
      Eivor

      Radera
  3. He's a cool looking young man but I'm not so sure about the graffiti!
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
  4. That's a great card using a fab image. Love your coloring. Thank you for joining us at The Crafter's Cafe, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your lovely comment!
      Hugs,
      Eivor

      Radera
  5. Lovely card, thank you so much for your participation in CRAFTS GALORE ENCORE challenge. ❤️ Koyel, DT CRAFTS GALORE ENCORE blog.

    SvaraRadera
  6. So cool!
    Thank you for joining us at The Crafter’s Café Challenge Blog.
    Kisses, Karolina Scraffky

    SvaraRadera