fredag 25 februari 2022

DT Polkadoodles - Hooray!

 Hej!

Fredag igen och det är ju alldeles underbart! Veckorna går galet fort, men jag tänker också att då går vi i rasande fart mot ljusare tider och våren. Vår och födelsedag är just temat för veckans Polkadoodles Craft Challenge och mitt kort idag är färgglatt!

Jag har använt mig av stämpeln Suprise Cake - Horace & Boo som jag färglagt med copics. Jag erkänner att det är inte ofta som jag färglägger djur, vet inte varför det blivit så, men tror jag får lov att ändra mig lite där. Den här stämpeln är ju bara så söt och var rolig att färglägga. Papperna på kortet är från paper packs 6x6 Birthday Fun. Tycker de är sååå fina, jag blir glad av dem. Motivet och det lila pappret bakom är utstansade med Fanciful Circles Craft Die. Tyvärr vet jag inte den finns kvar i Polkadoodles shop. Motivet är fäst på distanstejp och de små orden är utklippta från ett av papperna i Birthay Fun paper pack.

Copic färgerna är:
Hund: E35, E33, E31, C9, c7, C5, C3, YR24, Y35, Y13
Katt: C5, C3, C1, C0, C00, YR24, Y35, Y13
Tårta: V01, BV00, BV0000, E59, E57, E55, RV04, RV02, RV10, YG25, YG03, YG01

Jag har skickat in mitt kort till följande utmaningar:


Ta nu chansen och var med i vår Polkadoodles Friday Craft Challenge!! 

Önskar er en fin fredag!
//Eivor 


6 kommentarer:

  1. Great card andadorable images! Your coloring is awesome, Thanks for entering your lovely project in the challenge at Jan's Digi Stamps. Donna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your lovely comment!! So glad you make me.

      Hugs!
      /Eivor

      Radera
  2. Svar
    1. Thank you! Så glad to hear you like my blog, hope you visit again 😍

      Hugs!
      /Eivor
      https://craftsbyejja.blogspot.com

      Radera
  3. Festive Birthday creation, Ejj! Thank you for sharing your sweet creation with us at Jan's Digi Blog Challenge. I hope you will join us each month for a NEW challenge. Good Luck and Happy Crafting!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan"s Digi Stamp Shop)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your comment! So glad to here you like my card!

      Hugs!
      /Eivor
      https://craftsbyejja.blogspot.com

      Radera