torsdag 17 februari 2022

DT Stampers Delights - Kawaii Spring Fox Tutorial

 Hej,

Idag vill jag visa ett kort med en av Stampers Delights nya stämplar. Det är Spring Fox och den har släppts nu i februari tillsammans med ett par andra supersöta stämplar. Kika in i SHOPEN.

Kortet har jag skapat genom att klippa ut stämpelmotiven, stansat ut några detaljer och använd distress oxide och en stencil/mask. 

Jag har skapat en tutorial för kortet och den hittar ni i Stampers Delights Craft Academy.

Jag måste ju också berätta att Janice har skapat så fina alster med de nya stämplarna som släptes nu i februari!! Hon visar korten och hur hon skapat korten i olika videos och de kan ni se HÄR

Här nedan är stämpel "Spring Fox" med de tillhörande stämplarna.

***
De färger jag använt är:
Räv: E15, YR07, YR14, YR12, C0, C00. Blender
Staket: E47, E44, E43, E42
Blommor: RV34, RV13, RV02, RV00
Fjärilar: YR24, Y17, Y08

Mitt kort har jag skickat in till ett par utmaningar...

Önskar er en fin dag!
//Eivor



2 kommentarer:

  1. Adorable scene! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you!! So glad you like my card.

      Hugs!
      //Eivor
      https://craftsbyejja.blogspot.com

      Radera