lördag 12 mars 2022

DT Polkadoodles - You're so Special to me

 Hej,

Veckans Polkadoodles Craft Challege har presenterats och den här veckans tema var Morsdag! 
Hur underbart är det inte att skapa kort till våra underbara mammor?! Jag har förstått att länder firar den här dagen lite olika datum, men vad gör väl det...nu är mitt kort till min kära mamma färdigt och det känns bra.

Jag har gjort ett färglatt kort med de underbara papperna från Bright & Beautiful paper pack. Stämpelmotivet är den söta Just Lovely - honeypie och jag har färglagt henne med copics. Rosetten tillsammas med ett par utstansade cirklar med Craft Die - Fanciful Circles blev en fin detalj, jag stansade ut två av varje cirkel och fäste den ena på distans/3D kuddar, jag älskar ju distanskuddar. Texten är från Just Lovely - Honeypie

Färgerna jag målat med:
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000, R20, R30
Hår: E15, E13, E11
Klänning/skor: RV04, RV55, RV02, YG03, G40, G20, RV10, RV00


Mitt kort har jag skickat till några utmaningar...

Önskar er en fin lördag och helg! 
//Eivor


6 kommentarer:

  1. Beautiful card! Thanks for playing at Through The Craftroom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! So happy you like my card 😍
      //Eivor
      www.craftsbyejja.blogspot.com

      Radera
  2. Oh my goodness, this little girl is so precious and your coloring is wonderful! Thanks for playing along with us at the Jan's Digi Stamps Challenge.
    Donna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh, thank you so much for your lovely comment! So happy you like my card.

      Hugs!
      Eivor

      Radera
  3. Very cute and beautifully coloured.

    Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends.

    Helen x

    SvaraRadera