måndag 14 mars 2022

DT Stampers Delights - Tuturial Påsk korg

 Hej,

Tiden går fort och jag tänkte, varför inte vara ute i god tid för en gång skull?! 
När Stampers Delights nu i Mars släppte underbara påskstämplar så passade jag på att göra en liten "påsk korg" som jag kommer kunna fylla med lite godis. 

Min steg-för-steg tutorial hittar ni i Stampers Delights Craft Community
Viktigt att notera är att inspiration till korgen kommer från @maymaymadeit. 

Korgen är gjord av ett 6x6 papper och är ungefär 10 cm x 5 cm och ungefär 11 cm hög. 
Jag har dekorerat med lite blommor och den fina texten som följer med stämpeln. 

Visst är hon väl söt Chibi Bunny & Carrot?!

I Stampers Delights Digital Stamp Club finns så mycket! 
Lite kort info finns här nedanför, men kika gärna in och läs mer HÄR 


Jag vill också dela en video om vad som medlemskapet kan innehålla och vad som händer i Mars

***

Färgerna jag målat med är...
Hud: E11, E21, E00, E000,E0000, R22, R20, R30
Öron: R20, R30, RV00
Hår: E44, E43, E42, E50
Klänning/strumpor: E04, RV13, RV32, RV00 
Rosett/Skor: Y08, Y15, Y06, Y13
Morot: YG04, Y38, Y17, YG01, YG25, G99, YG95

Med mitt kort är jag med i utmaningarna: 

Önskar er en fin dag!
//Eivor 





4 kommentarer:

  1. Tu trabajo es muy lindo!!
    Gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog (DT)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your comment! So happy to be one of Top 3 !!

      Radera
  2. Hola amiga! Tu proyecto es muy lindo. La imagen es preciosa!!! :)
    Gracias por acompañarnos en los retos de My Besties Spanish este mes.
    Dios te bendiga en todo lo que emprendas en Abril !
    Lidia R. Dt Coordinator at https://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.com/
    My blog:http://belloamanecercr.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Thank you so much for your lovely comment!! Thank you for choose my basket to be one of Top 3 😍

    SvaraRadera