torsdag 22 september 2022

DT - Stampers Delights "Trick or Treat"

 Hej,

Så glad att visa mitt Halloween-kort jag skapat med en stämpel från Stampers Delights. Den här är en liten favorit, tycker hon är söt, Kawaii Flying Witch. Hos oss är inte Halloween någon stor grej, inget vi firar eller så, men jag älskar att skapa kort med det temat. Gör ni det? 

Jag har färglagt stämpeln med copics, sedan klippt ut henne och fäst motivet på distanskuddar på det fina pappret som är från Pion Design. Texten "Trick or Treat" följer med stämpeln. 
Ett par enamal dots och lite streck med svart penna passade fint som detaljer. 

Vänligen kika in till Stampers Delihts blogg, där ni ser mer om kortet från mig och även fler inlägg hela månaden från hela teamet. 
Sedan tycker jag ju att ni ska komma ihåg att klicka in till Stampers Delights Fan Group där det alltid finns en massa inspiration att få från alla fina bidrag.

Copics jag färglagt med är:
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000, R22, R20, R30
Hår: R89, R59, R37, R35
Kläder/Hatt: V09, V06, V05, V01
Kvast: E37, E35, E31, YR16, Y38, Y21
Katt: C5, C3, C1, C0, R11

Jag har skickat in mitt kort till dessa utmaningar: 

Önskar er en fin dag! 
//Eivor


4 kommentarer:

  1. Adorable little witch and wonderful coloring. Thanks for entering your lovely project in the challenge at the Jan's Digi Stamps Challenge!
    Donna xx

    SvaraRadera
  2. Beautiful card ..love the cute little witch
    Thank you for joining us at LeAnn's World 101 Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    SvaraRadera
  3. Super cute and festive! Lovely job! Thanks for playing along with Jan's Digital Challenge! ~Rebekah DT member

    SvaraRadera