torsdag 9 mars 2023

DT - Paper Nest Dolls - "Have a Magical Day"


 Hej,

Jag har varit med på några av Paper Nest Dolls Online Retreat som de anordnat. De har varit sååå bra! Fina alster,  stämpel motiv och bra kursledare!
Under de dagar som eventet pågår har jag sällan hunnit göra klart alla de olika alster som visas, så nu har jag som mål att försöka göra de klara allt eftersom. Det är faktiskt riktigt kul, som att jag är på träff igen! 

Mitt kort idag är ett i Disney-tema!! Kortet har roliga detaljer, en finurlig och kul överraskning när man öppnar kortet. 
Färgläggningen av motivet visade Sandra Petersen och Tina Goodwill visade oss hur man skulle göra själva kortet. De är båda SÅ duktiga! 

Som ni ser så är det ett färgglatt kort! 
Till klassen så fick vi ett kit med papper, utstansade detaljer, texten och stämpelmotivet. 
Stämpeln vi använt heter  Magical Birthday Emma och hon finns även som digital stämpel. 


Här är insidan med massa olika dekorationer!
Gillar de små söta rutor som vecklas ut när man öppnar kortet. Det är en speciell dies som man kan använda för att stansa ut de olika delarna så det vinklas ut på rätt sätt, tyvärr har jag inte namnet.
Papper är från Echo Park "Magical Adventure" 6x6 paper pack. 

Copic färgerna som använts är:
Hud: E21, E11,E04, E00, E000
Hår: YR27, E93, E97, E99
Tröja: B04, B01, B00, B0000
Röd ballong: R56, R46, R29, R27, R24, R22, R20
Gul ballong: Y38, Y35, Y18, Y13, Y11, Y06, Y04
Svart ballong: C09, C07, C06, C05, C03
Paket: samma som ovan

Önskar er en fin dag!
//Eivor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar