tisdag 28 februari 2023

"Hope Your Summer Sparkles"

 Hej,

Ibland, väldigt sällan, händer det att jag är med på någon swapp med något speciellt tema eller så, och kortet jag visar idag är just ett sådant.

Jag är med i FB gruppen "Vi som gillar Lawn Fawn" och det var en swapp med temat "sommarhälsning" som jag tyckte lät kul, så jag hakade på och skapade ett litet kort. Som ni förstår så var det ett tag sedan, då vi nu är mitt i vintern och sakta på väg mot vår, men tänkte att lite sommarfeeling kan vara trevligt att längta till.

Jag har inte så många Lawn Fawn produkter, men trots få produkter så gillar jag det jag fick ihop! Det är ganska små motiv, så viss färgläggning var lite pillrig, men det gick bra ändå. 

Stämplarna jag har färglagt heter "A little sparkle" och är från Lawn Fawn. Jag har färglagt dem med copic sketch och sedan stansat ut dem med tillhörande dies. Jag har fäst motiven på ett par distanskuddar. För att få till ett par moln har jag använt stencilen "Cloud" från My Favorite Things och distress ink Mermaid Lagoon. Jag har även stansat ut en "bubblig" kant med diesen "Puffy cloud border" från Lawn Fawn.

De färger jag använt är:
Enhörning: C3, C1, C00, C000
Lila: V09, V04, BV000
Rosa: R35, RV04, RV21, RV10, RV0000
Grön: G17, YG06, YG11
Gult: YR04, Y17, Y06, Y00

Önskar er en fin dag!
//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar