fredag 17 mars 2023

DT Paper Nest Dolls - "Kram"

 Hej,

Lite kärlek och kramar kan man väl aldrig får för mycket av, eller hur?! 
Att skapa ett kort som jag kommer kunna skicka till någon som kanske är för långt bort för att jag fysisk ska kunna ge en kram, känns alltid lika roligt.
Här har jag färglagt stämpeln Love Potioin Avery från Paper Nest Dolls. Det är ett set om tre stämplar Love Potion Set.

Dekorationerna på kortet blev några blommor och några die cuts. Stämpeln i ena hörnet är från Magnolia, den har varit med länge men är fortfarande lika fin. Formen på kortet har jag stansat ut med en dies från Dies Crealies Crea-Nest-Lies och den bård som finns bakom är gjord med diesen Puffy Cloud Border från Lawn Fawn

Vissa papper och dekorationer har jag fäst på distanskuddar. 

Jag har färglagt med copic sketch, se färgerna nedan.
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000, R22, R20, R30
Hår: E44, E43, E42, E50
Kläder: RV32, RV11, RV10, RV00, B00, B000, B0000
Glasflaska/Hjärtan: BG11, BG10, R24, R22, R20
Skor: W3, W2, W1, W00

Önskar er en fin helg med många kramar!
/Eivor 


1 kommentar:

  1. Så fint du gör 😍 kramar till dej, hoppas du har det bra 🥰

    SvaraRadera