onsdag 7 juni 2023

Minialbum - Grattis (i efterskott)

 Hej,

Idag har jag nöjet att visa ett litet minialbum som jag gjort.
Inspirationen och instruktionerna har jag hittat hos Cal Summers och albumet kallar hon "Two tagged mini". Hon gör otroligt fina album och jag blir alltid lika sugen på att pyssla när jag ser ett alster från henne.
Jag gjorde albumet som ett Grattiskort med papper från Heidi Swapp "Suger chic" 6×6 paper pads och har placerat några små presenter inuti. 

Såhär ser första sidan ut när man öppnar albumet.

Viker man upp ytterligare kommer denna sida. Där det gula pappret är, finns en liten ficka där jag stoppade ner en liten present i. De sidor man kan vika ut, är skapade som fickor som man t.ex kan ha tags i. Det blir både en dekoration till alstret men också perfekt för att skriva en hälsning på.

Sista sidan är det här. En liten ficka med ett par små förpackningar med lite bling i, ett kuvert med små die cuts.

Här nedan finns en liten video på albumet. Har lite problem med att ladda upp den, men hoppas det funkar att se på det här sättet.


***
Önskar er en fin dag och "happy crafting"!
//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar