torsdag 15 juni 2023

Minialbum i lyckans tecken - Sonoran Desert Crafts

 Hej,

Har nöjet att visa ett litet minialbum med papper, stämplar och dies från Sonoran Desert Crafts månadskit. 
Jag har ännu inte satt någon "rubik", då jag ska fundera vilka foton jag ska placera i albumet. Jag blir glad av färgerna, av alla klöver som pryder albumet och kommer nog att fylla albumet  med något som gör mig lycklig, nåt som jag har eller haft tur med.

Allt material kommer från Mars månadskit 2022. 
Regnbågen och de gröna klöver som finns på framsidan är dies från kitet och de är färgade med Distress Ink. En klöver och den söta "lilla gubben" har jag färglagt med copic sketch. Bakgrunden har vi också skapat med Distress Ink och en stencil som finns med i kitet.
I den prenumeration jag har, får man ju en video där Mindy visar en färgläggning av stämplarna. Hon guidar oss genom hur man kan tänka och vilka färger man kan använda, helt enkelt mycket tips och trix! SUPER NICE!

Kan inte annat än älska de olika mönstrade papperna. De har en otroligt fin färg och mönster! Jag blir väldigt glad när jag bläddrar i albumet. Jag gjorde en liiiten ändring från Mindys design. Istället för att göra sidorna i albumet med de mönstrade papperna, gjorde jag stommen av brun cardstock och fäste sedan mönsterpapper på dem. 

Tycker om formatet på albumet. Det är lagom litet, lagom stort och jag vet jag kommer använda formatet och göra fler album. 

Nedan ser ni en video på albumet.


***
Önskar er en fin dag!

//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar