tisdag 24 oktober 2023

Happy Halloween

 Hej,

Hösten är här och snart även Halloween. 
Hur gör ni där ute i stugorna, "firar" ni Halloween eller inte? 
Hos mig är det ingen större sak längre, förutom att jag brukar köpa lite godis ifall några barn kommer och knackar på...vill ju kunna ge en karamell eller två.

Det kort jag vill visa idag har jag skapat med ett månadskit från Sonoran Desert Crafts och är som ni kanske förstår efter min text ovan ett Halloween-kort.

Jag ville skapa ett kort, och tog då delar av Mindys tutorial. 
Jag följde hennes färgläggning och även hur hon skapat den effektfulla bakgrunden i lila och blått med den häftiga dies som stansats ut i svart.. 
Jag valde papper och dekorationer som jag tyckte passade ihop, vilket var lätt att hitta i kitet.


Till varje månadskit får vi prenumeranter tre olika tutorials. En är på färgläggning och två visar två olika alster som vi kan skapa med kitet. 
Kiten är alltid så genomtänkta, allt från stämplar till dies, papper och olika dekorationer. 
Kiten hittar ni HÄR

Önskar er en fin dag och Happy Halloween!
/Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar