måndag 6 november 2023

You're Claw-some

 Hej,

Idag vill jag visa ett kort som är skapat med Sonoran Desert Crafts kit från februari 2023. 
Det är ett otroligt fint kit! Det innehåller fina stämplar, papper, stenciler och roliga dies som blir till en superfin "klomaskin". 

Motivet är färglagt med copic sketch. När jag färglade håret så följde jag Mindys tips och trix, gillar hur hon förklarar och hennes idéer hur man faktiskt kan gå lös med färgerna. 
Klänningen blev mitt egna påhitt, och den fick ett par prickar som detaljer.
För att skapa bakgrunden/insidan i "klomaskinen" har jag använt mig av stencilen och distress oxide i rosa och gult. Jag fäste även ett glittrigt blått snöre runt kortet då jag ville binda ihop kortet lite och ta upp det blåa i pappret. 

Många av de olika delarna har jag fäst på distanskuddar (3D-kuddar).

Här ovan ser ni vad som ingår i kitet. Helt underbara saker!! 
Klicka HÄR så kommer ni direkt till shopen hos Sonoran Desert Crafts

Önskar er en fin dag och hoppas ni får tid för lite pyssel! 

//Eivor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar