onsdag 23 december 2020

DT Stampers Delights - Kit & Clowder Advent Event

 Hej,

Sååå nära julafton vi är nu!! Jag hoppas att ni alla mår bra i denna annorlunda juletid. 
Vi har hamnat i karantän efter att sonen påvisat att han hade Corona. Det innebar att det blev att ändra våra planer för uppesittarkvällen och julafton. Vi firar här hemma och det kommer självklart bli mysigt och bra. Vi är alla fyra friska, även sonen, och det är det som är det viktigaste och huvudsaken.

Jag vill passa på att önska er alla en GOD JUL med detta julkort!
Jag har skapat kortet med stämpeln "Chibi Open Gift" från Stampers Delights. Jag har även nöjet att meddela att Stampers Delights firar advent och jul med ett event "Advent Calendar" hos Kit and Clowder group på Facebook med att erbjuda just denna stämpel gratis!! Det finns också ett erbjudande om en trevlig rabattkod där!! Ni hittar erbjudandet som Lucka 23 "Free Stamp Day 23" inne hos Kit and Clowder grupp på FB!!

Motivet klippte jag ut och fäste på 3D-kuddar. Kortet fick några olika lager av papper, ett litet snöre i enda sidan och sedan en julhälsning i form av en tag. Papprerna kommer från Pion Design. 

Jag har färglagt motivet med copic sketch:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E44, E47, E49
Kläder: YG97, YG95, YG93, YG25, YG03, YG01, E44, E43, E42
Rosetter i håret: R59, R29, RR27, E24
Paket: YG25, YG03, YG01, R59, R29, R27, R24

Jag hoppas att ni har lite ledigt och får möjlighet och tid för lite pyssel. 
Jag vill ju passa på att tipsa om Stampers Delights Inspirationsblogg och Stampers Delights Fan Group där det finns mycket fina alster att kila på och hitta inspiration från. 

Sedan är ju vår Progressive Facebook Challenge i full gång, så passa på att haka på!


Det är denna söta tjej vi får nöjet att skapa med.

***
Jag har skickat in mitt julkort till några utmaningar:

Massor med JULKRAMAR från mig!!
//Eivor 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar