fredag 1 januari 2021

DT Stampers Delights - Chibi stamp Sale Event

Hej,  

Jag vet inte hur ni har det där ute, men hos oss har det och är det mycket data- och TV-spel som gäller för mina grabbar nu när de har jullov. Vi försöker komma ut en stund varje dag, vi har ju lite snö att leka och promenera i, så det är ju mysigt...

Det jag vill komma till är att jag har hittat en väääldigt passande stämpel hos Stampers Delights för kommande födelsedagar *ler*.  Den heter "Gamer Boy" och är superfin!!

Lite längre ner i detta inlägg kommer jag också att kunna berätta om att under januari månad finns ett superbra erbjudande i shopen!! Bara skrolla ner...

Jag har skapat ett så kallat slimline-card och har använt mig av en dies som kommer från TimeForTea. Motivet har jag klippt ut och fäst på 3D-kuddar. Bakgrunden (blå-grön-gula) har jag skapat med Distress Ink och skvätt vattendroppar på för att få lite effekt/prickar på. 

Jag färglägger med copic sketch och de färger jag använt är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000
Hår: E53, E43
Kläder: B97, B95, B93, B91, C5, C3, C1, YR16, R04, YR12

Så till en rolig sak som händer hos Stampers Delights under januari. Det är nämligen så att under HELA januari finns ett superbra erbjudande i shopen. En häftig rabatt som gäller alla stämplar som är på ordinarie pris!! Whooop, whoop!! Hoppas att ni hittar något som ni gillar!!


Med mitt kort är jag med i några utmaningar...

Jag vill ju gärna hojta till om att jag tycker ni ska kika in i Stampers Delights Fan Group på FB och  även Stampers Delights Inspiration Blog . Där finns massa olika alster som vi i teamet visar, men även vad alla andra medlemmar skapar. Det är så fina alster som alla lägger upp och jag får själv massa inspiration och tips. Välkomna!!

Jag hoppas att ert 2021 har börjat fint och att ni alla mår bra. 

//Eivor 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you so much for your lovely comment!
      Hugs

      Radera
  2. Super cute card, love the slimline design!

    Thank you so much for joining us at Creative Knockouts last challenge of 2020! I hope you will play along with us again this time around!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! Happy to hear you like my card! I will join more challenge, I promise. Love your challenges! Hugs

      Radera