lördag 2 januari 2021

DT Stampers Delights - Progressive FB Challenge

Hej, 

Dags för årets första Progressive FB challenge hos Stampers Delights!! 
Vi skapar med stämpeln "Sucker4U" och det finns ett par kaxiga citat med. Jag gillar stämpeln riktigt mycket och ibland känner jag lite som citatet jag använt på kortet faktiskt...men bara ibland *ler*

Jag har använt papper från Pion Design och lekt med några olika former på dies. Jag har också färglagt citatet med copic sketch, det blev en fin detalj. 

Copic sketch färgerna jag har använt är:
Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20
Hår: E50, E42, E55, E43
Kläder: RV95, RV93, RV91
Klubba: G21, YG61, G20
Citat: RV95, RV93, RV91, YG61, G20

Jag hoppas att ni är med i månadsutmaningen, hoppas och vill se era alster!! 
HÄR är länken igen *ler*

Med mitt kort är jag förstås med i några utmaningar...

Önskar er en fin dag! 
//Eivor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar