fredag 7 januari 2022

DT Stampers Delights - Just a note to say ...

 Hej,
 
Jag vill börja med att säga Gott Nytt År!! till er alla som tar er tid att kika in hit till min blogg! 
Jag hoppas att ni har haft fina, och förhoppningsvis några lediga dagar under denna jul och nyårs-helg. 
Jag har haft det bra och är redo för 2022 !!

Mitt första inlägg detta år handlar om att Stampers Delights har en MEGA försäljning i shopen!! Håll i er... det är nämligen 50% på alla "fullpris" stämplar, så det finns galet mycket att välja på!! 
Se mer info lite längre ner i det här inlägget. 

Vi i teamet fick den här månaden välja vilken stämpel som vi ville skapa med och jag valde Kawaii Just a note Girl. Tycker hon är super söt och tycker texten som kommer med är väldigt användbar, så fler kort kommer att skapas med den här stämpeln. 

De papper jag använder på kortet är från My Favorite Things - Road Trippin' 6x6 paper pad, superfina!! Texterna (som följer med stämpeln) har jag stansat ut med dies från Coco and Reno . Lite spets och blommor från egna gamla lagret fick bli lite fin dekoration. 


Ovan ser ni lite mer info om vilken kod ni använder och vad som mer gäller för att kunna nyttja rabatten.


Färgerna jag färglagt motivet med är:
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000, R20, R30
Hår: E44, E43, E42, E50
Tröja: B01, B00, B000, B91
Byxa: B97, B95, B93, B91
Skor: C3, C1, C0, C00
Penna: C7, C5, C3, C1

Jag är med i ett par utmaningar med mitt kort också, och det är:

Önskar er en fin helg!
//Eivor







6 kommentarer:

  1. Adorable Vic! Lovely coloring. Thank you for sharing your fanciful creation with us at Jan's Digi Blog Challenge. Hope you will join us again for a NEW challenge each month. Good Luck and Happy New Year!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    SvaraRadera
  2. Lovely card and wonderful coloring. Thanks for entering your lovely project in our challenge at Jan's Digi Stamps. Donna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your comment! So happy you like my card!😍

      Radera
  3. Gorgeous card Eivor. Love your colouring.
    Thanks so much for joining us for our Little Patch of Crafty Friends Challenge #173 sponsored by All Dressed Up Stamps.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    SvaraRadera
  4. Cute little image and I love putting it with the plaid paper. Thanks for joining us on Jan's Digi Stamps Challenge. Pam, DT

    SvaraRadera