tisdag 5 april 2022

DT Paper Nest Dolls - Best Friends

Hej,

Jag har nöjet att berätta att Paper Nest Dolls släpper nya stämplar i April!! 
På kortet jag visar idag använt en av de nya stämplarna, Rainy Day Avery och jag tycker den är supersöt och passar väldigt bra till just ett kort en bästa vän. 

Jag färglade motivet med copic sketch, fäst det med distanskuddar på ett underbart mönstrat papper. Sedan har jag dekorerat kortet med utstansade hjärtan i matchande färger till de färger jag målat motivet i, lite blommor, en utstansad bård, ett band och enamel dots. 

Jag bara älska att fästa motivet på distanskuddar, tycker det blir så fint *ler*

Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R22, R20, R30
Hår: E15, E13, E11
Kläder: Y06, Y13, Y11, Y00, YR24, Y38, Y35, Y32
Groda: YG67, G94, YG63, G43

Hoppas ni besöker Paper Nest Dolls blogg för att se alla fina alster som design teamet visar, och sedan är ni varmt välkomna till Paper Nest Dolls Inspiration ,FB gruppen där det finns ännu mer inspiration från både designteamet men även alla medlemmar. Det är sååå roligt att alla delar med sig av vad vi skapar. 

Jag är med i några utmaningar med mitt kort...

Tack för att just du kikat in i min blogg! 
//Eivor


4 kommentarer:

  1. I love the colours you've used in this - it's so pretty.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your comment. So glad to hear you like my card.
      HUGS!

      Radera
  2. Such a pretty card, I too love the colours.

    Thanks for joining us.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your sweet comment, so glad you make me.
      Have a lovely weekend.

      Hugs!

      Radera