lördag 9 april 2022

DT Polkadoodles - Glad Påsk

 Hej,

Påsken närmar sig med stomsteg, barnen har fått påsklov och det kommer bli mysigt och skönt med lite ledighet och tid med familjen. 
Vi i teamet hade i uppdrag att skapa ett Påsk kort och fast jag inte skickar så många kort tycker jag de är väldigt roliga att göra. Så som ni säkert förstår är det just ett påskkort ni kommer att få se här i bloggen idag.
Veckans Polkadoodles Craft Challenge har startat och jag hoppas ju förstås att ni är med. 

Stämplen jag färglagt med copics heter Winnie Fluffy Friends. Jag har skapat bakgrunden med Distress Oxide och stänkt lite vatten på. De mönsterpapper jag sedan fäst är från ett A5 Paper Pad Colours of Spring. Jag har sytt med symaskin runt kortets kanter, tycker det blev en fin detalj, en fin inramning. Sist har jag fäst ett par enamel dots lite här och där på kortet.  

Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R20, R30
Hår: R59, R29, R05, YR02
Kläder: YR04, Y38, Y17, Y15, Y08, Y13
Blomma:RV02, RV21, RV10, G82, G24, G40
Harar: C1, C0, C00, blender

Kom och var med i veckans Polkadoodles Craft Challenge!

Hoppas att ni kikar på Polkadoodles Craft Challenge för att se vad de andra i teamet har skapat för påsk kort och jag tror ni kommer att få massa inspiration. Välkomna!

Önskar er en fin lördag!
//Eivor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar