måndag 4 april 2022

DT Stampers Delights - Bakgrunds tutorial på ett bokmärke

 Hej,

Idag har jag nöjet att visa ett alster med en av Stampers Delights nya stämplar som släppts nu i april, nämligen Anime Kelly. Super söt! 
Jag har skapat ett bokmärke och i min tutorial visar jag hur man kan skapa en jätte häftig bakgrund med copics pennor och colorless blender. 

Jag har skrivit ut motivet på ett papper för copics, färglagt motivet och sedan fortsätt att färglägga vidare på samma papper för att skapa bakgrunden. Hela min tutorial hur jag gjort bakgrunden finns i HÄRStampers Delights Craft Community

Här ovan visar jag lite hur bokmärket fästs i boken. Var tvungen att lägga en liten dekorationsten över boken lite för att det skulle gå att fota *ler* 

Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R22, R20, R30
Hår: E15, E13, E11
Byxor: B97, B95, B93, B91
Top: R32, R20, R00
Växt: G24, G82, G40, E43, E42, E41

Jag har skickat in mitt bokmärke till ett par utmaningar..

Önskar er en fin vecka! 
//Eivor


15 kommentarer:

  1. Så cool bakgrund, toppen tutorial!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är kul att göra och jag gillar hur den blir.
      KRAM!

      Radera
  2. A lovely bookmark and your background is lovely.
    Pamela
    CD Sunday Plus DT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Happy you like my bookmark.

      Hugs!

      Radera
  3. Such a lovely bookmark that would also be a wonderful gift for someone who loves to read. Thanks for entering your lovely project in The Jan's Digi Stamps Challenge and we hope to see more from you soon.
    Donna
    Admin for Jan's Digi Stamps Challenges

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your lovely comment! So glad you like it, and YES! I have planed to give it to a friend that reads many books :)

      Hugs!

      Radera
  4. What a great bookmark. I love the soft colours you have used. Thank you for sharing with us.
    Jocelyn x
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your comment! So happy you like it.

      Hugs!!

      Radera
  5. What a lovely bookmark, great colouring.

    Thanks for joining us.

    Jo
    CD Sunday Plus DT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much. Happy you like it.

      Hugs!

      Radera
  6. Beautiful bookmark, your background is beautiful with the soft colouring
    Thank you for joining us
    Margaret
    CD Sunday plus DT

    SvaraRadera
  7. A very creative background for your sweet image Eivor! Thank you for sharing your special tag with us at Jan's Digi Blog Challenge. I hope you will join us again for a NEW challenge. Good Luck and Happy Crafting!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your lovely comment Jan, it make me so glad.

      Hugs!

      Radera
  8. What a great book mark and that background is so fun!

    Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, I hope you play along again this time!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your sweet comment! So happy to hear you like it.

      Hugs!

      Radera