lördag 16 april 2022

DT Paper Nest Dolls - Grattis

 Hej,

Känns roligt att kunna visa ytterligare ett kort med en av de stämplarna som Paper Nest Dolls släppt nu i April.
Idag blir det ett grattiskort i rosa och brunt och med stämpeln Hippie Avery i serien Decade Dolls. I serien finns det tio olika underbara karaktärer/stämplar, klicka HÄR så kommer ni till dem.

Kortet fick bli i mest rosa.  Jag har klippt ut ett par stjärnor från det mönstrade pappret, stansat ut två tags och knutit rosetter med twine på dem. På tagsen kommer det att stämplas lite fina och kloka ord när jag vet vem som ska få kortet. Älskar att lägga lager-på-lager med papper och små spillbitar som ni ser. Motivet har jag fäst på distanskuddar (som vanligt).

Hud: E11, E21, E00, E000, E0000, R22, R20, R30
Hår: E49, E47, E35, E33, E31
Kläder/Skor: BV08, BV04, BV02, BV00, BV000, RV06, RV04, RV02, RV00

Mer inspiration från design teamet hittar ni i Paper Nest Dolls blogg och sedan delar både teamet och alla medlemmar med sig av alster i FB gruppen Paper Nest Dolls Inspiration, så hoppas att ni klickar in och kikar där.

Jag har skickat in mitt kort till följande utmaningar:

Önskar er en fortsatt fin påskhelg! 
//Eivor 

4 kommentarer:

  1. Fantastic coloring. Thanks for playing with us at Colour Crazy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you!! So glad you like my coloring and card.
      Hugs!

      Radera
  2. Thank you for joining us at challenge Le Ann's World 101 Challenge
    DT Maria

    SvaraRadera