torsdag 17 november 2022

"Grattiskort" - Sonoran Desert Craft

 Hej,

Idag blir det ett glassigt Grattis-kort som jag visar er. 
Kortet är i underbara färger och med superfina dies och är skapat med ett av mina kit som är från Sonoran Desert Crafts
Jag prenumererar nämligen på Sonoran  Desert Crafts  månadskit och jag måste säga att kiten är verkligen såååå fina med allt som passar ihop!
Kiten har alltid ett speciellt tema och innehåller då lite olika saker som passar perfekt ihop och till just den månadens tema. Innehållet är alltid ett tjockt paper pad, dies, stämplar (både motiv och texter), dekorationer, stenciler och lite små överraskningar. 
 
Det här kitet heter Sweet Shop och att få färglägga och få tips och trix av Mindy Beverly är verkligen så roligt och utvecklande. De är de små detaljerna som ibland kan göra stor skillnad.
Glassen, med strut, kulor, körsbär och rån är alla olika dies från kitet och de är sedan färgade med Distress Oxides och Distress Inks. Papperna matchar temat perfekt och gör kortet så fint. 

Då jag skulle ge bort detta till en liten tjej, ändrade jag texten lite. Istället för att använda de texter som följde med i kitet (som jag kan använda sen) blev det stickersbokstäver. 

Det är en hel del lager på lager och distanskuddar som används, helt i min smak. Det blir så fint!! 

Copics pennor som använts är:
Hud: E04, E11, E21,E00, E000, E0000
Klänning: E35, Y17, Y06, Y00
Hår - blått: B39, B05, B12, B00, BG000
Hår - lila: B39, V04, BV000
Hår - rosa: R35, RV04, RV21, RV10, RV000
Hår - grönt: B39, YG06, YG11
Hår - gult: E35, B05, B12, B00, BG000
Körsbär: R59, R35, R22, R11

Ni hittar mig också på Instagram "CraftsbyEjja

Önskar en fin dag!
//Eivor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar