torsdag 25 maj 2023

Lucky and I Gnome it - Sonoran Desert Crafts

 Hej, 

Idag vill jag visa ett kort med en super söt stämpel från Sonoran Desert Carft. Den heter Lucky Gnome och är från Mars månadskit 2022. Jag bara ÄLSKAR kiten från Sonoran Desert Crafts! 
Kortet som jag visar är en liten kombination av färgläggning från både Mindy (hud och skägg) och Tina Goodwin (kläder, hatt, skor osv). Designen på kortet är från Tina som hade en live med en tutorial som jag följde och inspirerades av.

Papperna är från det paper pads 6x6 som kommer med kitet. Grytan, klövern, molnen och regnbågen är utstansat med dies från kitet. Regnbågen är färglagd med Distress Oxide. 
Bakgrunden bakom "trädgårdstomten" eller "gubben" (vet inte riktigt hur jag ska översätta "gnome"), den med klövrar, är gjord med den stencil som är med i kitet och jag har använt Distress Oxide för att få den härligt gröna färgen. Textstämplarna är förstås också från kitet.

Som ni förstår så innehåller de här kiten från Sonoran Desert Crafs otroligt många olika saker!! Kika in HÄR och se om hur ni kan prenumerera på kit och även kika på de tidigare kit som finns i shopen.

Ett par distanskuddar kom förstås till användning på kortet. 
Tycker att det är underbara färger och mönster på papperna.

Copic färgerna som jag använt är: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E0000, RV21, RV000
Skägg: E04, E08, YR07, YR04, R04, R02
Kläder: B29, B24, B21, R29, R24, R22, YR09, YR04
Hatt/skor: C9, C7, C5, C3, R08, R05, R02
Klöver: G09, YG07, YG23, YG21

Önskar er en fin dag!
/Eivor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar